کد خبر:12661
پ
۱۹۷
حاج سید محمد زینال حسینی

استخاره شیرین سردار شهید تخریب

روزهایی که برای پاکسازی میدون مین میرفتیم قبل از حرکت استخاره میکرد و هر آیه ای میومد اول اون رو بلند میخوند و بعد ترجمه و مقداری پیرامونش صحبت میکرد. یه روز قبل از حرکت که قرآن رو باز کرد ،آیه ای که اومد در مورد نعمات بهشت به خصوص حور العین بود فقط آیه […]

روزهایی که برای پاکسازی میدون مین میرفتیم قبل از حرکت استخاره میکرد و هر آیه ای میومد اول اون رو بلند میخوند و بعد ترجمه و مقداری پیرامونش صحبت میکرد.
یه روز قبل از حرکت که قرآن رو باز کرد ،آیه ای که اومد در مورد نعمات بهشت به خصوص حور العین بود فقط آیه رو خوند و ما منتظر ترجمه و توضیحات در موردش بودیم که آقاسید با جدیت فریاد زد.
بدو سوار شو دیر شد.
بچه ها شوخیشون گل کرد و میگفتند آقا سید بقیه اش رو نگفتی.. حور العین هم یکی از نعمات الهی است
اما اون روز تا از پاکسازی برگشتیم بحث شیرین حور العین بود.
البته بعضی ها تفعل به شهادت زدند و گفتند این آیه یعنی اینکه یکی شهید میشه اما اون روز هممون سالم برگشتیم.

 

این تصویر مربوط به تابستان سال ۶۴ میباشد که عده ای از بچه های تخریب برای پاکسازی میادین مین در ارتفاعات لری در مریوان اعزام شده بودند.
این تصویر قبل از رفتن به میدان مین ثبت شد و شهید حاج سید محمد زینال حسینی در حال استخاره با قرآن در تصویر دیده میشود و برادران نانگیر و طهماسبی در کنار او هستند و رزمندگان داخل وانت از سمت راست برادر جانباز علی کمیجانی-شهید مهدی اسماعیل پور-شهید علیرضا طحانی-شهید مهدی کریمی و شهید مرتضی ملکی. که دوتن از این شهدا چند روز بعد از ثبت این تصویر در عملیات عاشورای ۳ به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید