کد خبر:11997
پ
۹۵-۱-۱-۳۰۰×۱۸۰
قلندر شمرون

سردارشهید عبدالحمید شاه حسینی

فرمانده گردان قمربنی هاشم علیه السلام   خط که توسط #غواص_ها شکسته شد دستور رسید نیروهایی که سوارقایق ها هستند حرکت بکنند. با توجه به برنامه مانور عملیات گردان قرار شد گروهان اول رو #شهید_شاه_حسینی هدایت کنه و خودم گروهان دوم رو جلو ببرم. #معبری که شهید شاه حسینی نیروهاش رو از اون عبور داد […]

فرمانده گردان قمربنی هاشم علیه السلام

 

خط که توسط #غواص_ها شکسته شد دستور رسید نیروهایی که سوارقایق ها هستند حرکت بکنند. با توجه به برنامه مانور عملیات گردان قرار شد گروهان اول رو #شهید_شاه_حسینی هدایت کنه و خودم گروهان دوم رو جلو ببرم. #معبری که شهید شاه حسینی نیروهاش رو از اون عبور داد مستقیماً روبروی پلی بود که متصل می شد به #جزیره ام_البابی.

شهید حمید سریع وارد کانال خط اول #جزیره ام_الرصاص شد و سریع کار پاکسازی سنگرها رو انجام داد . با سرعت خودش رو به پل ام البابی رساند و نیروهاش رو مستقر کرد. از یک طرف تاریکی هوا و از طرف دیگه باران شدید که زمین رو لغزنده کرده بود سرعت و تحرک رو از ما گرفته بود. ما با تاخیر رسیدیم . وقتی الحاق برقرارشد شهید حمید شاه حسینی را پیدا کردم دیدم تمام بدنش خیسه و از شدت سرما میلرزه .

پرسیدم چه خبر؟ ایشون گفت زمانی که به پل رسیدم خواستم از رو پل رد بشم و وارد جزیره ام البابی شوم و آنجا را شناسایی کنم روی پل گلوله خورد و پل کج شد، بارون هم می آمد سبب لغزندگی پل شده بود و لیز خوردم و توی آب افتادم.

با شهید حمید نیروها رو سازماندهی کردیم و به مقر گردان مستقر در جزیره ام الرصاص حمله کردیم و مقر گردان فتح شد. توی اون گیر و دار #شهید_حاج_عبدالله_نوریان رو دیدیم که با بچه های تخریب سریع دست به کارشدند و با انفجار #خرج_گود برای رزمنده ها جان پناه درست می کنند. بچه های گردان رو در سنگرها پخش کردیم. شهید حمید رو فرستادم سمت سرپل جزیره ام البابی و با او در تماس بودم. شهید شاه حسینی سرپل مستقر بود و تمام عراقی ها می دانستند که فقط از آنجا می توانند فرار کنند و می آمدند به سمت پل و توسط حمید اسیر می شدند و به عقب فرستاده می شدند. دشمن خیلی سعی کرد سرپل را بگیره و بتونه خودش را پشتیبانی کند اما حمید شاه حسینی و یارانش اجازه نفس کشیدن به دشمن رو ندادن .

 

 

 قلندر شمرون
سردارشهید عبدالحمید شاه حسینی
جانشین گردان قمربنی هاشم (ع)
شهادت: عملیات والفجر ۸
سمت چپ. شهید شاه حسینی.سمت راست برادر نصرالله سعیدی فرمانده گردان قمربنی هاشم(ع)

منبع
نصرالله سعیدی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید