کد خبر:12022
پ
photo_2019-12-22_23-11-47

پیش به سوی فاو

بعد از ماموریت موفقیت آمیز لشگر_سیدالشهداء_علیه السلام در #جزیره_ام_الرصاص وتوانایی گردانها در ماموریت جدید ضمن بازسازی و تجدید قوا در #اردوگاه_کوثر در نزدیکی اهواز مجددا برای ماموریت جدید در دفع پاتکهای دشمن در #شه_فاو از سوی قرارگاه فراخوانده شد. قبل از حضور گردانها در شهر فاو ، فرماندهان لشکر که برای توجیه و احداث قرارگاه […]

بعد از ماموریت موفقیت آمیز لشگر_سیدالشهداء_علیه السلام در #جزیره_ام_الرصاص وتوانایی گردانها در ماموریت جدید ضمن بازسازی و تجدید قوا در #اردوگاه_کوثر در نزدیکی اهواز مجددا برای ماموریت جدید در دفع پاتکهای دشمن در #شه_فاو از سوی قرارگاه فراخوانده شد.
قبل از حضور گردانها در شهر فاو ، فرماندهان لشکر که برای توجیه و احداث قرارگاه عملیاتی در فاو حضور پیدا نموده بودند در اطراف #کارخانه_نمک ، با اصابت موشک هدایت شونده دشمن که از دریا شلیک شده بود #شهید و #مجروح میگردند.
در این حادثه #برادر_فضلی فرمانده لشگر به سختی مجروح گردیده و جانشین لشگر حاج جعفر #جنگروی و برادر #احسانی مسوول ستاد لشگر به شهادت میرسند و برادرشهید #حاج_یدالله_کلهر سرپرستی لشگر را عهده دارشده و روزهای آخربهمن ماه سال ۶۴ گردانهای #قمر_بنی_هاشم_علیه_السلام و #علی_اصغر_علیه السلام آماده دفع پاتک دشمن در جاده #فاو_ام القصر و سه راهی #کارخانه_نمک میشوند که گردان قمربنی هاشم علیه السلام در حال عزیمت به شهرفاو مورد بمباران هواپیماهای دشمن قرارگرفته و تعدادی از فرماندهان گردان به شهادت میرسند .
با توجه به صدماتی که به گردان قمربنی هاشم علیه السلام وارد شده بود گردان حضرت علی اصغر علیه السلام به فرماندهی شهید #حاج_حسین_اسکندرلو در محدوده خط #لشگر_۲۵_کربلا وارد عملیات میشوند و پاتک دشمن را در جاده فاو ام القصر و سه راهی کارخانه نمک دفع میکنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید