- الوارثین - https://www.alvaresin.com -

وصیت نامه پاسدار شهید مرتضی ملکی

وصيتنامه پاسدار #شهيد_مرتضى_ملكى
پس از حمد و سپاس و ستايش خداوند باريتعالى و درود بر محمد ابن عبدالله (ص‌الله عليه و آله ) شهادت ميدهم كه خدا يكى است و شريكى ندارد و شهادت ميدهم كه محمد (ص) آخرين فرستاده اوست و شهادت ميدهم على عليه السلام ولى اوست .
اينجانب مرتضى ملكى فرزند حسين به پدر و مادر و كليه اعضاء خانواده سلام ميرسانم و اميدوارم هرگونه خطا و اشتباهى از من ديده‌اند ببخشند و حلال نمايند .
همچنين از كليه دوستان و آشنايان خصوصا برادران بسيجى مسجد مسلم اين عقيل و امام جماعت آن مسجد نيز طلب حلاليت مينمايم و اميدوارم در فعاليتهاى و برنامه‌هاى اسلامى‌شان موفق و پيروز باشند .
در پايان از كليه برادرانى كه حقى بر گردن اينجانب دارند ميخواهم مرا ببخشند و اگر طلبى دارند آن را از خانواده‌ام بگيرند و اگر بنده هم از كسى طلبى داشته باشم ميبخشم .
به اميد پيروزى لشگر اسلام به جنود كفر به رهبرى امام امت خمينى بت‌شكن و برقرارى حكومت عدل اسلامى در تمامى جهان و برافراشته شدن ( پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله ) و بر قدس اولين قبله مسلمانان .
خدايا ، خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار
از عمر ما بكاه و بر عمر رهبر افزا .
رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرتضی ملکی

 

  شهید مرتضی ملکی متولد ۳ فروردین ۱۳۴۲ در خانواده ای معتقد به اصول و پایبند به ارزش های اسلامی دیده به جهان گشود.
نام پدرش حسین بود و از اهالی ساکن شهرری.
برادربزرگترش عباس ملکی در گیرو دار ۱۸ دی ۱۳۵۷ در تظاهرات مردم شهرری علیه رژیم طاغوت به شهادت رسیده بود . در عنفوان جوانی در زمره اولین پاسدار هایی قرار گرفت که آموزش خلبانی دیده بودند. بعد از عملیات بدر به جمع  رزمندگان تخریب لشگر ۱۰ سیدالشهداء پیوست و در ۲۵ امرداد ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۳ در شمال فکه به هنگام معبر زدن برای رزمندگان به شهادت رسید.