کد خبر:16938
پ
alvaresin-0261
چند خط به یاد برادر جانباز حاج محمد فرد

از وقتی اومد تخریب مدام دنبال کارهای فرهنگی بود

محمد فرد از همسنگرهای خوب ما بود کسی که با دیدنش قلبا خوشحال میشدی او یک لحظه آروم و قرار نداشت بعد از عملیات کربلای ۱ توی مقر قلاجه به جمع بچه های تخریب لشگر۱۰ اضافه شد البته او قبلا هم جبهه بود از وقتی اومد تخریب مدام دنبال کارهای فرهنگی بود اولین باری که […]

محمد فرد از همسنگرهای خوب ما بود
کسی که با دیدنش قلبا خوشحال میشدی
او یک لحظه آروم و قرار نداشت
بعد از عملیات کربلای ۱ توی مقر قلاجه به جمع بچه های تخریب لشگر۱۰ اضافه شد
البته او قبلا هم جبهه بود
از وقتی اومد تخریب مدام دنبال کارهای فرهنگی بود
اولین باری که اومدیم تهران مرخصی ، موقع برگشت دیدیم ساکش رو پر کرده از سر بند و نوارهای پارچه ای که روش نوشته بود یا فاطمه الزهراء(س). اون پارچه ها رو تکه تکه کرد و تقریبا اکثر بچه های گردان روی لباس، بالای جیب پیراهن ها دوختند.
بعد از عید سال ۶۶ که تهران اومدیم در این چند روز که تهران بودیم پیگیر یک آرم و لوگو شد برای تخریب لشگر ۱۰٫
و این آرم معروف الوارثین رو طراحی کرد و روی پارچه های جیبی چاپ کرد و به جبهه آورد و با موافقت فرمانده شهید ما شهید زینال حسینی بچه ها روی جیب لباس هاشون دوختند.
سال ۶۶ بود و جنگ وارد مرحله تازه ای شده بود و فرماندهان این نیاز را احساس کردند که بچه های تخریب که در تهران مشغول درس و زندگی بودند سازماندهی کرده و برای عملیات ها فراخوان کنند و به همین منظور با پیشنهاد شهید زینال حسینی و پیگیری برادر فرد دفتر پشتیبانی گردان در پادگان ولیعصر تهران با مسوولیت برادر فرد راه اندازی و شروع به کار کرد و در همین ایام پیشنهاد هیات الوارثین برای جمع شدن بچه های تخریب در تهران داده شد و این پیشنهاد چند روز بعد در موقعیت الوارثین توسط شهید زینال حسینی فرمانده تخریب مطرح شد و قرار شد این جلسه در تهران فعال شود .
تیرماه سال ۶۶ فرمانده ما به شهادت رسید و مردادماه سال ۶۷ بعد از اتمام جنگ هیات الوارثین در منزل برادر فرد با حضور جمع زیادی از همسنگران تخریبچی لشگر۱۰ برگزار شد که تا به امروز ادامه دارد.
روح برادر عزیز و دوست داشتنی جانباز تخریبچی برادر محمد فرد شاد باشه در جهلمین روز عروج ملکوتی این عزیز گردهم میائییم

بهار سال ۱۳۶۶
موقیت الوارثین
سردار تخریبچی شهید زینال حسینی
فرمانده گردان تخریب لشگر۱۰
جانباز تخریبچی به معراج رفته
برادر محمد فرد

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید