کد خبر:13842
پ
alvaresin-0106

شهیدی که با انفجار مین والمرا پرکشید

شهید مجتبی اکبری بچه محله افسریه تهران بود مجتبی خیلی پر انرژی و شوخ طبع بود با بودن او توی جمع کسی احساس خستگی نمیکرد . او با عشق و علاقه به جمع تخریبچیان لشکر۱۰ سیدالشهداء(ع) پا گذاشت . او اومده بود که ابهت میدون های مین رو بشکند و خیلی هم از جهت معنوی […]

شهید مجتبی اکبری بچه محله افسریه تهران بود مجتبی خیلی پر انرژی و شوخ طبع بود با بودن او توی جمع کسی احساس خستگی نمیکرد . او با عشق و علاقه به جمع تخریبچیان لشکر۱۰ سیدالشهداء(ع) پا گذاشت . او اومده بود که ابهت میدون های مین رو بشکند و خیلی هم از جهت معنوی خود ساخته بود.شهید مجتبی در بدو ورود به تخریب مرید و عاشق شهید حاج رسول فیروزبخت و حاج قاسم اصغری شد . اواخر مهرماه سال ۶۶ ، یعنی فردای روز اربعین بود که اتوبوس ها وارد مقر الوارثین شدند و تعدادی از بچه های تخریب برای پاکسازی میدون های مین عازم منطقه عملیاتی سردشت شدیم .
قرار شد میدان های مین دامنه قله ی گامو رو پاکسازی کنیم . حاج آقا روح افزا مسوول پاکسازی میدون مین بود. توی دامنه کوه دشمن چندین نوار مین والمرا و گوجه ای کاشته بود که ما باید با توکل بر خدا خنثی میکردیم… بچه ها تقسیم شدند و از اول نوار میدون با فاصله مشغول خنثی سازی مین ها بودند که یکدفعه صدای انفجار اومد.
گرد و خاک انفجار که خوابید مجتبی و یک نفر دیگر که نامش یادم نیست روی زمین افتاده بودند .. علی الظاهر مجتبی پاش به سیم تله مین والمر خورده مین منفجر شده بود. مجتبی همونجا شهید و یکی از بچه های تخریب مجروح شد .. چند روز بعد هم شهید حاج رسول فیروزبخت و حاج قاسم اصغری با مین والمر از همین منطقه به جوار رحمت حق پرکشیدند…یاد مون نره که اونها مردانه رفتند و ما هم باید مردانه راه اونها رو ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید