کد خبر:353
پ
۱۱۲۲۱

جشن ولادت سبط اکبر امام مجتبی(ع)

جشن ولادت سبط اکبر امام مجتبی(ع) در جمع بچه های تخریب لشگر۱۰ اردیبهشت ۶۶ موقعیت الوارثین ✍️✍️✍️ راوی:  جعفر طهماسبی چند روز به نیمه ماه رمضان مونده بود که فرمانده گردان تخریب شهید آقا سید محمد فرمودند برای ولادت امام حسن علیه السلام باید سنگ تموم بگذارید. و همه ی بچه ها دست به کار […]

جشن ولادت سبط اکبر امام مجتبی(ع)
در جمع بچه های تخریب لشگر۱۰
اردیبهشت ۶۶
موقعیت الوارثین
✍️✍️✍️ راوی:  جعفر طهماسبی

چند روز به نیمه ماه رمضان مونده بود که فرمانده گردان تخریب شهید آقا سید محمد فرمودند برای ولادت امام حسن علیه السلام باید سنگ تموم بگذارید.
و همه ی بچه ها دست به کار شدند. یه تعداد پیگیر مسابقه قرآن شدند و دو تا تئاتر هم پیشنهاد شد.
یکی با محتوی طنز که شهید فیروزبخت و برادر پورمند رفتند دنبال نوشتن نمایشنامه و تمرین و یکی هم با محتوی تاریخی که شهید علی اکبر طحانی نقش اصلی اون رو داشت و هماهنگ کننده همه ی این برنامه ها روحانی گردان حاج آقا عابدین زاده بود.
در طول یک هفته به نیمه رمضان هر شب در حسینیه الوارثین برنامه بود.
شب ولادت امام حسن علیه السلام هم جشن با شکوهی برگزار شد و صبح ولادت هم بعد از نماز صبح و زیارت عاشورا مسایقه ی دوی استقامت به مسافت ۵ کیلومتر از دوراهی سایت تا مقر الوارثین رو بچه ها دویدند و در این مسابقه شهید داوود ابراهیمی اول و برادر مهدی محمدی نژاد دوم شد.
بعد از خوردن صبحانه هم برای یه عده دیگه از بچه ها مسابقه تیر اندازی گذاشته شد.
سال ۶۶ آخرین سالی بود که فرمانده ما شهید زینال حسینی در میان ما بود و هرچه توانست در برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام سنگ تموم گذاشت .
شهید زینال حسینی ارادت خاصی به امام حسن علیه السلام داشت و توی ماشین یه نوار کاست داشت که حاج منصور ارضی شب ولادت امام مجتبی (ع) خونده بود و آقا_سید با عشق گوش میداد و به من میگفت : حاج منصور توی این جلسه حق جشن پسر فاطمه (س) ادا کرد.
یاد همه ی شهدا بخیر و یاد همه ی اون هایی که برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن جشن تولد اولین پسر فاطمه (س) تلاش کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید