کد خبر:2528
پ
۴۸
وقتی توپخانه ی دشمن فعال میشود

سالگرد عملیات کربلای چهار

باسلام خدمت همسنگران و همراهان عزیز متاسفانه توپخانه دشمن فعال شده برای انتقام گیری از رزمندگان سال های دفاع مقدس به بهانه سالگرد عملیات کربلای ۴٫ دیشب هم این حقیر در هیات الوارثین چند کلام در این خصوص برای دوستان صحبت کردم. در فرهنگ دفاع مقدس به گفته امام عزیز که همه ما به فرمان […]

باسلام خدمت همسنگران و همراهان عزیز

متاسفانه توپخانه دشمن فعال شده برای انتقام گیری از رزمندگان سال های دفاع مقدس به بهانه سالگرد عملیات کربلای ۴٫

دیشب هم این حقیر در هیات الوارثین چند کلام در این خصوص برای دوستان صحبت کردم.

در فرهنگ دفاع مقدس به گفته امام عزیز که همه ما به فرمان او پای در جبهه گذاشتیم پیروزی و شکست معنا نداشت.
امام فرمود بکشید و کشته شوید پیروزید.

این نیست که بعضی ها القاء میکنند شهدای ما در عملیات هایی که به تصور اونها با شکست توام شد تلف شدند و مقام شهادت ندارند.
به نظر این حقیر و با تحقیقاتی که در این سال های بعد از جنگ داشتم و روایت های مختلفی از عملیات کربلای ۴ خوانده و شنیده ام و خودم در بخشی حضور داشتم. کربلای ۴ و کربلای ۵ را باید با هم تحلیل کرد. همانطور که باید عملیات ام الرصاص در قبل از والفجر ۸ و فاو رو با هم تحلیل کرد.

یعنی اگر کربلای ۴ نبود پیروزی های کربلای۵ اتفاق نمی افتاد خسارتی که دشمن در کربلای ۴ دید موجب غافلگیری او در کربلای ۵ شد. متاسفانه این دو را با هم تحلیل نمیکنند و صد افسوس که یه عده ناآگاه هم مطالب دروغ و سرشار از کبنه نسبت به رزمندگان را اینور و اونور فوروارد میکنند.

دوستان عزیز.
مگر ما و فرماندهامون به کسی بدهکار هستیم و کسی از ما طلبی دارد که باید به او جواب پس بدهیم.
مگر نه اینکه خیلی از ماها به فرمان امام و مرجع تقلیدمان درس و مشق و کار را رها کردیم و برای دفاع از کشور اهل بیت مقابل دشمن به جبهه رفتیم
مگر ما و فرماندهانمون نظامی حرفه ای و جنگ دیده بودند.که امروز باید باز خواست شویم. مگر ما به حکم عقل و قانون مسئولیتی در دفاع از کشور داشتیم.

دشمن بعد از عملیات والفجر۸ و از اولین روزهای سال ۶۵ وضعیتش در جبهه عوض شد. کمک های زیادی که از اربابانش در یافت کرده بود و آمادگی هایی که به جهت عده و تجهیزات برایش مهیا شده بود شروع تحرک در جبهه های مقابل ما را برایش فراهم کرده بود.
اردیبهشت سال ۶۵ عملیات دفاع متحرک را شروع کرد. و در نهایت در تعدادی از جبهه ها پیشروی نمود و شهر مهران را در اردیبهشت و خرداد ۶۵ اشغال کرد و تیرماه ۶۵ ما عملیات کربلای ۱ را برای فتح دوباره مهران انجام دادیم و تعداد زیادی از فرزندان این سرزمین به شهادت رسیدند برای باز پس گیری شهر مهران از دشمن.

ما قرار بود در کربلای ۴ با آمادگی کامل به دشمن بزنیم و اونطرف جبهه هم با کمک اربابانش دشمن آمادگی کامل در مقابل ما داشت. خیز اولیه رزمندگان عمل کننده در عملیات کربلای ۴ آسیب جدی به اعتراف خود دشمن به این توانمندی وارد کرد و چه بسا اگر ما به دشمن حمله نمبکردیم دشمن با سابقه ای که در چند ماه قبل داشته از اروند عبور میکرد و مجدد خرمشهر را میگرفت.
تایید گفته هایم اتفاقات سال ۶۷ است که دشمن تحرک خود را در جبهه ها بیشترکرد و فقط تا تیرماه سال ۶۷ نسخه جبهه ما رو پیچید و همه مناطقی که در ۸ سال دفاع مقدس و دهها عملیات و صدها هزار شهید فتح شده بود همه را به اشغال خود درآورد.

به نظر این حقیر کربلای ۴ نقطه عطف جبهه های ماست
من به سهم خودم انجام وظیفه میکنم و شما هم وظیفه دارید دفاع کنید.

حکایت امروز کشور ما هم شبیه روزهای کربلای ۴ است.
مشتی آدم ترسو کشور را مثل همانروز از رویارویی با دشمن میترسانند و مجاهدان این سرزمین سعادت و سربلندی را به خاک مالیدن پوزه دشمن میدانند.
باید برای سربلندی و عزت هزینه داد.
ما فرزندان امام و مقلدان جانثار امام المسلمین خامنه ای قهرمان هستیم.
عملیات کربلای ۴ غواص های شهید دل به دریا زدند و عزت و سربلندی امروز ما صدقه جانفشانی ها آنهاست
ما هم امروز باید آماده هزینه دادن برای ادامه دادن راه آنها باشیم نه اینکه به عافیت زندگی دلخوش کنیم و اسیر تحلیل های یک مشت بی عقل بی خرد شویم.

شرف رزمندگی حکم میکند که مجهز شویم و بصیرت خود را بالا ببریم و با این کار خدا را خشنود کنیم نه کدخدا را.
جامانده از شهدا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید