کد خبر:11767
پ
۶۶
15 روز بیقراری

شما بچه های تخریب امید عملیات هستید

شاید سخت ترین روزهای حضورم درجبهه روزهای بین کربلای ۴ و ۵ بود هم روزهای سختی بود وهم روزهای سرد. از روز ۵ دیماه ۶۵ برنامه آموزش بچه ها شروع شد. آموزش که نه تداوم آموزش بود. عده ای از بچه ها پشت اردوگاه کوثر و کنار کانال شهید چمران چادر زدند و مشغول آموزش […]

شاید سخت ترین روزهای حضورم درجبهه روزهای بین کربلای ۴ و ۵ بود هم روزهای سختی بود وهم روزهای سرد.
از روز ۵ دیماه ۶۵ برنامه آموزش بچه ها شروع شد.
آموزش که نه تداوم آموزش بود.
عده ای از بچه ها پشت اردوگاه کوثر و کنار کانال شهید چمران چادر زدند و مشغول آموزش غواصی شدند.
عده ای هم درمقر تخریب لشگر ۴۰ صاحب الزمان علیه السلام در تیم های انفجارات سازماندهی شدند و برای زدن دژ و خاکریز تمرین میکردند. یه تعداد بچه ها هم در اردوگاه_کوثر لشگر۱۰ مامور به گردان ها بودند و درمانور گردانها شرکت میکردند.
با شهید حاج سید محمد زینال حسینی فرمانده تخریب لشگر۱۰رفتیم دنبال جایابی برای مقری که نزدیک منطقه عملیاتی باشد.
چند جا رو سرزدیم تا رسیدیم به یک محوطه بزرگی که با چند تا جاده مرتفع محصور شده بود.
سید گفت همین جا خیلی خوبه.هم به جاده نزدیکه و هم میتونیم چادرها رو روی این جاده های متروکه برپا کنیم واگر هم بارون بیاد مشکلی پیش نمیاد.و هم جون میده برای میدون مین آموزشی و رزم شبانه…
برگشتیم اردوگاه کوثر و حدود ۲۰ نفر با چند تا چادر و یک منبع آب پشت ماشین گذاشتیم و اومدیم و اینجا بود که مقر شهید پیام پوررازقی سرپا شد.
در این پانزده روز مسوولیت نانوشته ای داشتم و اون هم جابجایی در مقرهایی که بچه ها مشغول آموزش بودند. چون به ایام فاطمیه نزدیک میشدیم فضای معنوی هم پررنگ میشد. صبح ها زیارت عاشورا و شبهای توی چادرها مجلس توسل به اهل بیت علیهم السلام رو داشتیم.
شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده ما اصرار داشت که باید از فرصت باقی مانده برای عملیات جدید استفاده کرد و روحیه بچه ها که به خاطر عملیات کربلای ۴ یه مقدار به هم ریخته بود بازسازی بشه.
کاربه جایی رسیده بود که توی روضه ها و سینه زنی ها خودش هم دست به کار میشد و دم میداد… روضه میخوند.
بچه ها سعی میکردند در معنویات کمک کار همدیگه باشند.
یه شب زیر پل هفتی هشتی در جاده اهواز خرمشهر بودیم که بین نماز مغرب و عشاء دقایقی شهید سید محمد رو به بچه ها کرد و گفت:
بسم الله الرحمن الرحیم و ایاک نعبد و ایاک نستعین. برادرها ما برای انجام تکلیف پا در این میدون گذاشتیم و مامور به وظیفه هستیم.به قول قرآن چه بکشیم وچه کشته بشیم پیروزیم و ادامه داد . مقدر شده در منطقه ای به زودی زود عملیاتی داشته باشیم که امام فرموده اند این منطقه از مظلوم ترین مناطق جنگ است. بچه های اطلاعات و تخریب مشغول شناسایی هستند ودعا کنید که کار زودتر نتیجه بده..
و شهید سید محمد در انتهای صحبت هاش به تلاش بچه های تخریب در کسب معنویت تاکید کرد و اشاره داشت که شما بچه های تخریب امید عملیات هستید و در انتها هم خودش توسلی به مادر سادات حضرت زهرا سلام الله علیها داشت.

 سند عملیات فزیب
عملیات والفجر ۸
جلسه فرماندهان لشگر ۱۰
با آقا محسن رضایی
نقشه چسبیده به دیوار جزیره ام الرصاص رو نشون میده و سردار شهید حاج حسین اسکندرلو
فرمانده گردان خط شکن علی اصغر علیه السلام در حال توضیح چگونگی مانور گردانش در عبور از اروند و حمله به جزیره ام الرصاص است.
تاریخ جلسه.. نیمه بهمن ۱۳۶۴ خرمشهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید