کد خبر:12814
پ
۲۷۲
جزیره ام الرصاص

شهید سید اسماعیل موسوی

بعد از سرپل گرفتن #غواص_ها در #جزیره_ام_الرصاص و رسیدن گردان های لشگر ، عملیات به عمق جزیره ام الرصاص توسعه پیدا کرد وماموریت جدیدی به #بچه_های_تخریب_و_مهندسی واگذارشده بود و اون احداث سنگرهای انفرادی تعجیلی درعمق جزیره ام الرصاص بود. چون در مراحل اولیه عملیات امکان بردن الوار و پلیت داخل جزیره و یا احداث سنگر […]

بعد از سرپل گرفتن #غواص_ها در #جزیره_ام_الرصاص و رسیدن گردان های لشگر ، عملیات به عمق جزیره ام الرصاص توسعه پیدا کرد وماموریت جدیدی به #بچه_های_تخریب_و_مهندسی واگذارشده بود و اون احداث سنگرهای انفرادی تعجیلی درعمق جزیره ام الرصاص بود.
چون در مراحل اولیه عملیات امکان بردن الوار و پلیت داخل جزیره و یا احداث سنگر برای رزمنده ها توسط دستگاههای مهندسی وجود نداشت و بایستی فکری هم برای جانپناه بچه‌ها میشد و باز #سید_اسماعیل خوش فکر با تیمش دست به کار شد و نهایت به اینجا رسید که با #گلوله_آرپی_چی زمین را گود و داخل آن را با یک لوله انفجاری منفجر کند و سنگر انفرادی تعجیلی بسازد.
سید یک لحظه آروم قرار نداشت با توجه به اینکه روزهای قبل از عملیات خیلی ضعیف شده بود اما به روی خورد نمی‌اورد. سید پر کار توی عبادت هم زبان‌زد بود.
#سید_اسماعیل جزء اولین متهجدین گردان بود که از رختخواب جدا میشد با قرآن خیلی مانوس بود. کتاب قرآنش از استفاده مداوم ورق ورق شده بود.
روحش شاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید