کد خبر:13614
پ
alvaresin-0040

ما به اینها مدیونیم ، جانباز نخاعی حاج علی کمیجانی

حاج علی از قدیمی های تخریب لشگر ده سیدالشهداء(ع) و از شاگردان سردار شهید عبدالله نوریان است. علی میگفت در گردان رسم بود که هرکس یک دعا کنه ..به من که رسید گفتم خدایا قبل از گرفتن جان ما اعضا و جوارح ما رو نگیر. شهید نوریان گفت دیگه این دعا رو نکن. گفتم : […]

حاج علی از قدیمی های تخریب لشگر ده سیدالشهداء(ع) و از شاگردان سردار شهید عبدالله نوریان است. علی میگفت در گردان رسم بود که هرکس یک دعا کنه ..به من که رسید گفتم خدایا قبل از گرفتن جان ما اعضا و جوارح ما رو نگیر. شهید نوریان گفت دیگه این دعا رو نکن. گفتم : چشم …. بعد از مدتی شهید نوریان من رو دید و گفت اون دعا دعای خوبی بود میکردی .. مثل اینکه حکایت رو خدمت مرحوم حاج آقا حق شناس گفته بود و ایشون گفته بود دعای خیلی خوبیه.

???حاج علی شب عملیات والفجر ۸ جزء غواصانی بود که از اروند عبور کرد و معبر رو برای عبور سایر غواصان خط شکن و رزمندگان گشودند. حاج علی در فاو هم برای جلوگیری از پاتک های دشمن همراه شهید حاج قاسم اصغری خیلی تلاش کرد اونها با کار گذاشتن مین های ضد تانک در مسیر عبور تانک های دشمن و شکافتن دژها و جاده ها با مواد منفجره خیلی موثر بودند

حاج علی به علت قدرت بدنی بالایی که داشت همیشه از تخریب چی های پیشرو در عملیات های لشگر سیدالشهداء (ع) بود. اگر او رو عملیات نمی بردند زمین و زمان رو به هم میریخت ..
حاج علی روز ۲۱ دیماه ۶۵ مقابل دژ کانال ماهی و در سه راهی شهادت به افتخار جانبازی نائل اومد ۳۰ ساله که ویلچر نشینه. نه !!!!! عرش نشینه. خودش میگه خدا میخواست فبل از جونم اعضاء و جوارحم رو بگیره.
در روز ولادت جانباز کربلا ابالفضل العباس علیه السلام برای حاج علی سلامتی و توفیق خواستاریم

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید