کد خبر:14909
پ
alvaresin-02953
از زبان شهید سید محمد زینال حسینی بخوانید

معبری که با توسل به اهلبیت باز شد

یکی از معبرهای ما در شب عملیات کربلای یک ، معبر عبور رزمندگان گردان علی اصغر علیه السلام که مسوولیت اون معبر به شهید امیر مسعود تابش سپرده شده بود. این شهید تعریف میکرد که شب عملیات نیروها رو در شیاری که نزدیک معبر بود خواباندیم وبا بچه های تخریب به سمت موانع و میدان […]

یکی از معبرهای ما در شب عملیات کربلای یک ، معبر عبور رزمندگان گردان علی اصغر علیه السلام که مسوولیت اون معبر به شهید امیر مسعود تابش سپرده شده بود.
این شهید تعریف میکرد که شب عملیات نیروها رو در شیاری که نزدیک معبر بود خواباندیم وبا بچه های تخریب به سمت موانع و میدان مین حرکت کردیم.
پای میدان مین که رسیدیم مشاهده کردیم که نگهبان دشمن داره پشت میدان مین قدم میزند و ما هم خود را مخفی کردیم و منتظر موندیم که نگهبان از اونجا دور بشه.
طولانی شدن حضور نگهبان و تاخیر در زدن معبر داشت نگران کننده میشد.
نگهبان عراقی مقابل معبر ما به سمت راست و چپ میرفت و گاهی هم به نقطه ای خیره میشد. انگار از حضور ما اطلاع پیدا کرده بود.
از طرف دیگه هم سر و صدا در اطراف معبر ما زیاد میومد مثل اینکه در نزدیکی معبر ما و داخل میدون مین نیروهای مهندسی دشمن مشغول کار گذاشتن  بشکه های انفجاری(فوگاز) بودند.
ساعت داشت میگذشت و ما هنوز معبر رو شروع نکرده بودیم.
شهید تابش میگفت: یه مقدار از معبر فاصله گرفتیم و با بچه های تخریب در یک گوشه ای بدور از چشم دیگر رزمنده ها دقایق کوتاهی متوسل به اهل بیت علیهم السلام شدیم و برگشتیم پشت موانع برای معبر زدن که دیدیم نگهبان عراقی داره از معبر دور میشه و سریع با بچه های تخریب معبر رو زدیم و لطف خدا و عنایت اهل بیت (ع) جوری به مدد ما آمدند که معبر ده دقیقه زودتر از اعلام رمز عملیات به اتمام رسید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید