کد خبر:2469
پ
۳۲
سلام بر منجى عالم بشريت

وصیت نامه شهید اصغر رحیمی

بسم رب الشهداء سلام بر منجى عالم بشريت آقا امام زمان (عج) ونايب بر حقش امام خمينى وسلام بر خانواده شهدا . بار خدايا ! به ما جانى عطا كردى كه اين جان در راه رضاى تو باشد. چطور حسين (ع) را آفريدى كه اسلام را به ما نشان بدهد و در اين راه شهيد […]

بسم رب الشهداء
سلام بر منجى عالم بشريت آقا امام زمان (عج) ونايب بر حقش امام خمينى وسلام بر خانواده شهدا .
بار خدايا ! به ما جانى عطا كردى كه اين جان در راه رضاى تو باشد. چطور حسين (ع) را آفريدى كه اسلام را به ما نشان بدهد و در اين راه شهيد شد. خداوند خواستى كه زينب (س) با زنانى كه شوهران خود را در راه خدا دادند، اسير يزديان نشوند چون يك امتحان بود. روز عاشورا خواستى كه امام حسين (ع) با ياران با وفاى خود تشنه شهيد شوند. زينب (س) در اين راه كه برادر خود و ياران برادر خود را از دست داده بود، خيلى رنج كشيد.
همان طوركه على اكبر را از دست داد. على اصغر و قاسم دامادش و عباس دلاور را از دست داد. خدايا ! بنده شرمنده ات هستم. آمدم در راه تو گام بردارم كه دستم را بگيرى.
با سلام بر خانواده عزيزم پدر و مادر عزيزم بعد از اين همه رنج كه به شما دادم ونتوانستم حقى كه در گردن من بود، اداكنم .مادر و پدر عزيزم! اگر من شهيد شدم ، حلالم كنيد. مى دانم كه خيلى بر روى من زحمت كشيده اى ولى خداوند خواست كه امانتى كه در دست شما است بگيرد و از گرفتن اين امانتى خود را ناراحت نكنيد اگر ناراحت باشى، دشمنان اسلام را شاد مى كنيد.
سلام بر خواهران وبرادرانم !خواهران عزيزم شما بايد حجاب خود را حفظ كنيد چون اين حجاب شما است كه دهان دشمنان اسلام را خرد مى كنيد و سلام بر برادران عزيزم برادران وخواهران عزيزم مرا ببخشيد كه برادر خوبى براى شما نبودم.
برادرانم! شما بايد براى حفظ اسلام، خوب براى اسلام خدمت كنيد و نگذاريد دشمن زبون بر اسلام ضربه بزند و به جان امام دعا كنيد و اين پیر جماران را تنها نگذاريد و پدر و مادر عزيزم از همسايه ها حلاليت بطلبى .
والسلام سی و یکم آذر ماه ۱۳۶۵
اصغر رحيمى بنده شرمنده اى خدا

کلیدواژه : شهید اصغر رحیمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید