کد خبر:13748
پ
alvaresin-0077

پدرشهید موحد دانش درکنار مزار فرزند شهیدش

چند روزی است که فضای مجازی پر شده ازخبر عملیات یکسان سازی وبهسازی قبور شهدا در سراسر کشور و به دنبال آن موضع گیری موافقین و مخالفین این برنامه و اخیرا هم فیلمی در فضای مجازی پخش شد مبنی براعتراض مادر شهید به این فعالیت عمرانی در گلزار شهدا در یکی از استانها ونظر یکی […]

چند روزی است که فضای مجازی پر شده ازخبر عملیات یکسان سازی وبهسازی قبور شهدا در سراسر کشور و به دنبال آن موضع گیری موافقین و مخالفین این برنامه و اخیرا هم فیلمی در فضای مجازی پخش شد مبنی براعتراض مادر شهید به این فعالیت عمرانی در گلزار شهدا در یکی از استانها ونظر یکی از سرداران در این رابطه که نشان از حساسیت جامعه دوستدار مکتب ایثار وشهادت به اتفاقات حول محور شهدا میباشد که این جای بسی خوش حالی است.
همه آنها که ازکنار سفره امنیت شهدا بهره ای میبرند موظف به اعتلای نام ویاد شهدا هستند.و گلزار شهدای سراسر کشور که مزار این به حق پیوستگان است وبقول آن یار سفر کرده امام عزیز(ره) تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.
آنچه عرض شد برای بیان واقعیتی بود که امروز به راحتی نمیتوان از کنار آن گذرکرد و باید دغدغه دوستداران مکتب ایثار وشهادت باشد.آنهایی که در گلزار شهدای سراسر کشور رفت وآمدی داشته و دارند با این مسئله و منظره مواجه شده اند و آن زحمت بی اندازه والدین سالخوره شهدا برای زیارت مزار فرزندان عزیزشان است.

 

پدرشهید موحد دانش درکنار مزار فرزند شهیدش محمدرضا موحد دانش در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرآء(س)

هفته گذشته برای سالگرد فرمانده مان شهید حاج علی موحد دانش فرمانده لشگر۱۰سیدالشهداء(ع)حاضر شدم و در رفت وبرگشت تا کنار مزار این شهید در قطعه ۲۴ ، پدر بزرگوارش را همراهی نمودم پدر این شهید با عصا و به سختی پستی و بلندی های قبور شهدا در قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهراء(س) را طی مینمود و من هم نگران خدای نکرده حادثه ای بودم تا اینکه در مسیر برگشت از کنار مزار ، وقتی به محوطه ای رسیدیم که اخیرا طرح بهسازی و روان سازی عبور در قطعه ۲۴ اجرا میشود ایشان با حسرتی رو به من فرمود: این کار خیلی عالیه.. اما چرا اینقدر دیر…زودتر نمیشد تا مادر شهید حاج علی زنده بود این روان سازی اجرا شود که من از شرمندگی ایشون خلاص شوم … سالها بود که به علت عدم توانایی در تردد در این قطعه نتوانستم همسرم را کنار قبر فرزندان شهیدش ببرم واین حق مادر از او دریغ شد.
در هر صورت باید کوشید که این نازنینان به حق مسلم خود برسند. حال که قرار است که قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهراءسلام الله علیها بهسازی و مسیر های تردد روان سازی شود مسوولین اجرایی را با نظرات خود راهنمایی کنیم تا هرچه بهتر این نقطه بی نظیر وبی بدیل کره خاکی چون نگینی بدرخشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید