کد خبر:11763
پ
۶۰
فرمانده گردان کمیل لشکر۲۷

برشی از وصیت نامه شهید ابراهیم علی معصومی

برشی از وصیت نامه شهید ابراهیم علی معصومی، فرمانده گردان کمیل لشکر۲۷✍️….. بسم الله الرحمن الرحیم. ?پروردگارا، تو را سپاس می گویم که ما را به راه خودت هدایت کردی و از سربازان امام زمان مان قرار دادی. ? پروردگارا، ما را از کسانی قرار نده که در آینده زیرلعنت قرار بگیریم، ندای تنهایی امام […]

برشی از وصیت نامه شهید ابراهیم علی معصومی، فرمانده گردان کمیل لشکر۲۷✍️…..

بسم الله الرحمن الرحیم.
?پروردگارا، تو را سپاس می گویم که ما را به راه خودت هدایت کردی و از سربازان امام زمان مان قرار دادی.
? پروردگارا، ما را از کسانی قرار نده که در آینده زیرلعنت قرار بگیریم، ندای تنهایی امام مان را بشنویم و او را تنها بگذاریم و به آن راضی شویم.

?پروردگارا، امام خمینی عزیز و امید مستضعفین جهان را، پیروز و عمر طولانی برایش عطا بفرما و ما را از یاران واقعی ایشان قرار بده. خداوندا،

? ما را یاری بفرما آن وظیفه ای که در پیشگاه خودت و پیشگاه این ملت عزیز، که همه چیزشان را برای پیروزی اسلام، به ما می فرستند ادا نماییم.

?خداوندا، هر کسی در هر لباسی و در هر کجا به اسلام خدمت می کند، آنها را یاری فرما و هر کس سد راه این انقلاب است، اگر قابل هدایت است، هدایت فرما و اگر قابل هدایت نیستند، نابود و ریشه کن بفرما.

? خدایا، تو شاهد باش ما به قدر توانایی ضعیف خودمان آن وظیفه ای که از دست مان بر می آید کوتاهی نکرده و نمی کنیم. امیدوارم که ما را به شهیدان گلگون کفن کربلای حسین علیه السلام ببخشی.

?برادران، پیروزی ما تنها در گرو عمل به دستورات امام عزیزمان است، چون پیام ایشان، پیام امام زمان عجل الله تعلای فرجه الشریف است. به امید پیروزی نهایی به رهبری امام خمینی، بت شکن زمان. تمام قلب های ما سربازانت فدای آن قلبت که برای تمام مستضعفین جهان می تپد.

کلیدواژه : شهید علی معصومی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید