کد خبر:12500
پ
۱۱۷
یادش را با صلواتی گرامی میداریم

فرازهایی از وصیت نامه شهید حسین شعبانی

الان ساعت ۴ بعد از ظهر می باشد در این فکر افتادم که در این لحظات یک مقداری قلم فرسائی کنم. هر چند سعادت ندارم ولی شاید در کنار یک عاشق قرار گرفتیم. و اشتباها تیری هم به ما می خورد. مطلب آنچنانی ندارم که بنویسم فقط خدمت پدر ومادر بزرگم و پدر ومادر سلام […]

الان ساعت ۴ بعد از ظهر می باشد در این فکر افتادم که در این لحظات یک مقداری قلم فرسائی کنم. هر چند سعادت ندارم ولی شاید در کنار یک عاشق قرار گرفتیم. و اشتباها تیری هم به ما می خورد. مطلب آنچنانی ندارم که بنویسم فقط خدمت پدر ومادر بزرگم و پدر ومادر سلام عرض می کنم که انشا الله خداوند به شما توفیق اطاعت وبندگی عطا بفرماید و به شما توفیق این را بدهد که جزء خانواده شهدا باشید هر چند من لیاقت این را ندارم.
راه خود را مشخص کنید و خود را در یابید که تا مرگ فاصله ای بیش نیست تا چشم بر هم بزنید می بینید که در رختخواب مرگ دراز کش افتاده اید وای بر کسی که غفلت او را آنقدر گرفته باشد که موقع مرگ هم نفهمد و توبه نکند.

آری کرامت و رحمت خدا آنقدر زیاد است که اگر در لحظات آخر هم توبه کردید باز او قبول می کند اگر یک عمر گناه کردی در مقابل خدای خود معصیت کردی باز او تو را طلبید و تو دست رد بر سینه اش نهادی و اگر در لحظات آخر گفتی یا الله می گوید لبیک ای بنده ام . هم اکنون نیز بگوئی یا الله می گوید لبیک.

پس خودتان را بشناسید و خدای خود را بشناسید ( من عرف نفسه فقد عرف ربه ) برای اینکه خدای خود را بشناسیم و در شناخت خود عامل باشیم. قرآن خدا که کلام اوست را باید بدانیم و بخوانیم و بر احادیث پیامبران که فرستاده خدا هستند آگاه باشیم و بر اساس آن عمل کنیم.

کلیدواژه : شهید حسین شعبانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید