کد خبر:12395
پ
۶۰
اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

اطاعت بی چون و چرا

بعد از عملیات کربلای ۵ در مقر شهید پوررازقی در نزدیکی اهواز بودیم و در یک جمع دوستانه با شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده تخریب لشگر۱۰سیدالشهداء علیه السلام  بحث بر_سر پایان جنگ بود و اینکه کار بکجا خواهد کشید. هرکسی یه چیزی گفت و بالاخره همه جوان بودند و سر پرشوری داشتند یک عده […]

بعد از عملیات کربلای ۵ در مقر شهید پوررازقی در نزدیکی اهواز بودیم و در یک جمع دوستانه با شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده تخریب لشگر۱۰سیدالشهداء علیه السلام  بحث بر_سر پایان جنگ بود و اینکه کار بکجا خواهد کشید. هرکسی یه چیزی گفت و بالاخره همه جوان بودند و سر پرشوری داشتند یک عده میگفتند کار جنگ با صلح تموم میشه و بعضی ها هم نظرشون بود که کار صدام وآمریکا رو انشاءالله یکسره میکنیم . همه که حرف ها شون رو زدند و نظرات عجیب و غریبشون رو دادند نوبت یه شهید سید محمد رسید و ایشون هم صحبتشون رو با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کرد وبعدش همیشه میگفت اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین و اهدنا الصراط المستقیم.
ایشون ضمن استقبال از نظر همه بچه ها فرمودند: #برادرها_ما_سر_خود_وارد_جنگ_و_جبهه_نشدیم. من و شما مشغول درس و مشق بودیم و #فرمان_امام_ما همه رو اینجا دور هم جمع کرد. کربلای ۵ رو هم به فرمان امام به دل دشمن زدیم ودمار از روزگارش درآوردیم.ودر مورد خاتمه جنگ هم هرچی امام فرمان داد ما اطاعت میکنیم. و اینجا اون جمله معروف رو گفت: #ما_گوش_بسته_چشم_بسته_و_کتف_بسته_مطیع_فرمان_نائب_پسر_فاطمه(س) هستیم.
امروز هم بعد ازگذشت ۳۰ سال این نسخه شهید سید محمد داوا و شفای ماست.
نائب پسر فاطمه مسیر را در مقابل ما روشن نگه داشته . اگر در چاله افتادیم ویا از مسیر منحرف شدیم تقصر خودمان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید